torsdag, april 16

Q&A

ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?
"själv kunde ingen nå en. där kunde man gråta och vara"
sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ett presentkort på gefoto ála 150 euro som jag nålat upp på min anslagstavla
vad var det senaste du såg på tv?
en jättefin reklam om hockey-vm där alla sjunger "take my breath away"
utan att se efter, gissa vad klockan är
åh jag hör att satc börjar, då måste den vara tolv jämt
bortsett från datorn, vad hör du just nu?
satc-introt och mitt eget hjärta som slår jättehårt av nån anledning
när var du senast utomhus och vad gjorde du då?
nä jag kom hem från dinos och gick från bilen till huset
vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
pillade lite på min fina fina fina kamera
vad har du på dig?
röd/vitrandig t-shirt och svarta strumpbyxor
när skrattade du senast?
hm, någon timme sen kanske. åt mitt nästa fotoprojekt, som kommer bli urfint.
vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
jävligt fula sjuttiotalstapeter i gråskala jag själv valt i ett förvirrat tillstånd i sextonårsåldern, en jävla massa bilder signerade moi, en åt-löpsedel med simon granesäter, min första (jag har ju två på mitt cv numera) xitomslag, en teve, min examensmössa och en klocka som jag har snott från yrkes datasal.
har du sett något konstigt på sistone?
jag blir aldrig klok på kvisthålen i min sovalkov, förut vaknade jag och stirrade ett troll rakt in i ögonen, just nu stör jag mig mest på en hattifnatt i karmen.
vad tycker du om den här listan?
ja alltså, den underhåller mig nästan.
vilken var den senaste filmen du såg?
kung fu panda (okej, nu ljög jag men jag vill inte svara wild child)
om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en plats på gamleby folkhögskola.
berätta något om dig själv som folk inte känner till.
här skulle jag kunna skriva en banbrytande hemsk och sjuk grej, men jag väntar lite med det och skriver att jag troligvis (förhoppningsvis) kommer ha en lägenhet i stan i sommar.
om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
mitt hjärtas vilja.
tycker du om att dansa?
jag älskar att dansa. fattar inte varför jag inte går på bodyjam på träningsverket på tisdagkvällar. måste nog börja med det.
vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
jag tycker att gabrielle är ett himla.. flott namn.
skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
well HELL YEAH.

1 kommentar:

CAT sa...

Åh, jag var med när du bytte ut klockan! Vilken nostalgi.