fredag, april 10

min full-hela-påsken-karriär tog en stark start

åh gud vilken dag det blev igår. först drog jag och pillan till stockholm och shoppade (jag var mer en personlig shoppingassistent, tänk att få jobba som det och få betalt!), mötte upp erica som kom hem från sundsvall, skickade iväg skolansökningar och skenade runt i alldeles för höga klackar alldeles för länge. (sista påståendet gäller väl kanske bara mig, ja, smart jag vet). jag lyckades inte riktigt hålla fingrarna i styr heller med mina bettansbod-pengar i åtanke. jag har tjänat ihop närmade tvåhundra euro på en vecka, kiva tycker jag. tack för att ni handlar hos mig.

vad jag köpte kan jag visa senare.

ja, och sen var det ju det där att jag har skenat runt (dock inte i för höga skor den här gången) och sagt åt alla att jag ska vara så jävla full hela tiden i påsk som måste hållas. så vi började smådricka lite vin till forellen (först skrev jag forsellen, jag tror jag måste ta och läsa freds bok snart innan blir helt insane.) och potatismoset.. alltså herregud min hjärna är som potatismos, jag orkar inte skriva mer. men tack för alla fina komplimanger jag fick igår, det är det bästa som finns när någon kommer fram och säger att nåt man gör är bra.

vi får höras imorgon när jag eventuellt har nyktrat till, tills dess ses vi väl ute för ikväll har vi klassfest. spritnivån i kroppen hålls på en jämn nivå alltså, fyfan vilken äckelhelg.

Inga kommentarer: