torsdag, april 30

oglada vappen

ikväll trotsar vi valborg och har vinkväll med kex och ost hos fanny med många förhoppningsvis glada människor. personligen ska jag supa bort mina sorger med rosévin och trotta i mig vindruvor. det här kommer antagligen sluta med lipande och skrikande, men det är väl så valborg ska se ut - ha en fin valborg ni också. grilla korv och drick mjöd och sånt. själv kommer jag väl att stuffa i mig munkar som om det inte fanns en morgondag, eftersom det är det enda jag gillar med den här högtiden. fast i år får vi se hur det blir med det faktiskt, jag har haft lite dålig matlust på sistone av diverse orsaker, men säg vad som inte kan botas av en stor hemgjord munk? nä. just det. och helt plötsligt blev det här väldigt likt en xitreklam. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog