torsdag, april 30

speaking of verklighetsflykter, here's a good one

the curious case of benjamin button är inte bara en jävligt lång film med en jävligt vriden och lång titel, det är också ett helt fantastiskt sätt att glömma bort sitt eget liv för en stund (hundrafemtionio minuter för att vara exakt) genom att leva sig in i någon annans. och inte nog med det så är den helt fantastiskt vacker och välfilmad (fotad, whatevvvvv man säger) och skådisarna är snygga. eller ja, benjamins looks måste jag säga går i vågor. men ja, se den. för fan. speciellt om du mår som jag gör just nu.

och ja, jag har hetsat lite med printscreen, men det blir mycket fina bilder på tre timmar, i can tell you.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den skulle jag vilja se!

lotta sa...

jaaa, det var en hemskt bra film :') som var jävligt lång, alltså, som du säger. hoppas jag någon dag kan få sova i en sådan säng som syns på den tredje sista bilden. det hoppas jag verkligen, verkligen.