tisdag, april 7

det blir ju ingenting det här

alltså fan vad det här känns avlägset just nu. jag har hållit på och sållat bilder i flera veckor och kommit fram till nåt slags slutresultat bestående av 20-nånting bilder. så visar jag dem åt min familj och får responser som "alltså jag personligen tycker ju att den där bilden ser helt misslyckad ut, men jag kan väl inte sånt där", "borde du inte ha någonting annat än bara människor?", "kan du inte använda några gamla bilder istället?" och så vidare. och ja, det stämmer säkert allt ni säger men det hjälper inte mig att få självförtroendet jag behöver för att skicka in bildhelvetena till skolorna. snart ger jag upp och går i ide istället för att gå i skola nästa år.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Madde, du tar ju alltid snygga bilder och av det jag har sätt så är det riktigt riktigt bra. Är väldigt nyfiken på de där osminkade morgonbilderna! Jag väntar med stor spänning på att få se dem :D

hanna, förbanna sa...

jag håller med Mimi. Och jag tycker du ska skicka in bilderna ändå, vad än din familj säger!

Anonym sa...

Jag minns en av dina bilder särskilt starkt, blev riktigt imponerad då. Det var gryningsljus och över en åker. (tror du fört din lillasyster till skolan) Det var ett bra tag sen i alla fall! Men skicka in den! Det var en av de bästa bilder jag sett!

Madelen utan e sa...

tack så jättemycket anonym, men skolan jag söker till är reklam och magasin-foto så det är inga naturbilder och sånt som gäller nu. däremot blev jag nyfiken på vilken bild det är du menar! måste se om jag hittar den.