torsdag, juli 9

ååå gode jesus

låt morgondagens arbetspass gå snabbt och smärtfritt. jag ber för att inga mappar med bilder ska försvinna spårlöst, att nöjesuppslaget blir freakin' great, att jag får klart allt ogjort och att jag lyckas ta åtminstone en bild som jag får vara nöjd över. just nu känns det som att det här är rätt så orealistiska önskningar. hoppas toffe är pepp, eller ja, han måste helt enkelt vara det om jag ska överleva. som tur är går jag på tredagarsledigt sen, och jag tänker spendera dem sovandes, mysandes och chillandes. som fan. kanske slingar håret när jag är på gång också. och nu kanske det vore en god idé att avsluta det här tidskrävande blogginlägget, packa ner sofias skiva i väskan, borsta tänderna och sova de där fem timmarnas skönhetssömn innan de blir fyra.

och hey, om en månad flyttar jag till vasa! kan ni fatta?

1 kommentar:

HannaH sa...

Får man fråga vad du skall göra i Vasa?