lördag, juli 11

stinn madophin

alltså den här veckan är jag så jävla självförtroendestinn. jag har fått så mycket lovord, komplimanger, beröm och peptalks att min mätare håller på går i topp. tänk er en tryckmätare vars pekare hysteriskt slår mot tio bar. ungefär så. men jag tror att jag ska försöka go with the flow och njuta av att ha en sån period. you know, life is a rollercoaster, som ronan skulle ha sagt.

nu ringer patrik och henke och tjatar på att jag ska komma ut till sund och åka bananbåt. jag känner mig högst jävla tveksam, men det kommer sluta med att jag far dit ändå i guess. annars ses vi i stan ikväll igen. hade en riktig dunderfylla igår på en gårdsfest mitt i stan (ni vet en såndär fylla när man hoppar studsmatta i tolvcentimetersklackar, skriker i öronen på sina arbetskompisar, sitter med huvudet mellan benen och önskar att det slutar snurra, skrikpratar om sina problem med en bästa vän mitt på torggatan, dansar till britney spears på indigos dansgolv, håller om sina killkompisar utanför indigo och pussar på dem för att visa "hur jäääävla myyycket man älskar deeeeeehmmmmm", glömmer bort att man har sagt det och säger det igen, och sen däckar med kläderna på och magen full med fun light). en sån fylla. så ja, jag känner att jag nog ska ha en relativt lugn kväll ikväll, kanske jag till och med blir nykter.

..det där trodde ingen på. inte ens jag själv. tacka fan för att jag aldrig blir bakis nu mera.

(och jo förresten, uttrycket kärt barn har många namn har aldrig varit mer passande, hehehe. mad, madisaur, madax, maddox, madophin, mudde, mudson, madson.. the list can be long.)

Inga kommentarer: