tisdag, juli 21

rock fucking off, som marilyn skulle ha sagt

Photobucket

jag är trött på rockoff. bästa hittills är helt klart att träffa tsool och det sämsta är helt klart att fota tsool (epic fail). snyggaste är kanske sympatiska snubben i tsool och fulaste kanske är orups juckningar. lena ph:s lackskor var ingen höjdare, men jag ska inte klaga egentligen, jag är åtminstone inget krisoffer. nu ska jag dra på mig leggings och kasta pinnar i vattnet. tänk att jag faktiskt har en kväll off, for once. imorgon jobbar jag till halv fem dessutom, så ring mig på kvällen om ni vill hänga. alltså om jag har några vänner kvar vill säga.

3 kommentarer:

ida sa...

hihi, tack sötis:) kul att du flyttar:D

Niklas sa...

vafaaaan. träffat tsool!??!?!?!?!

Madelen utan e sa...

niklas: jepp! twice!!!!!!!! ahhh ebbot kramade mig flera gånger och jag var in heaven!