måndag, juli 20

jag inbillar mig att ni tycker om att titta på mina jobbilder

så här kommer lite av vad jag har gjort senaste dagarna. dassigt som fan ser det ut genom photo-jävlasatans-bucket. men äh.

Photobucket
emd idolträff, jävligt drygt och sådär kul.

Photobucket
sjöman som fyller år, siisti snubbe med schysst privat strand.

Photobucket
omtalad bild från johan karrento-shooten. jag gillar den nog själv också. fin feelis.

Photobucket
mer karrento, han var behaglig att plåta. avslappnad liksom.

Photobucket

Photobucket
jag har också fotat trav för första gången i hela mitt tjugo år långa liv. det var jävligt roligt med lite utmaning. att göra nåt som man inte har gjort tusen gånger innan liksom. hoppas jag får plåta mer trav.


Photobucket
jag älskar den här bilden, hahaha. om ni vill se den i större format finns den att beskåda till viss del på sportbilagans etta i dagens tidning. siisti. synd med öronen bara.

Photobucket

Photobucket
söta flickor från sjödagarna.

9 kommentarer:

Mimi sa...

Tredje bilden är underbar :D

Himo sa...

Kusinen min finns med på en av bilderna... du får själv gissa vilken... Den är en flikka..

Madelen utan e sa...

mimi: TAACK RARING
joel: hmmzzz.. första eller sista bilden.. tippar på första - har jag rätt då? och var håller du hus? jag vill ses!

fredrik sa...

hej Madelen

tredje bilden gillar jag skarpt! snyggt renodlad och härligt knasiga färger:)
hur blev den bilden till då?

Madelen utan e sa...

fredrik: tacktack! alltså den är dassig som fan här på bloggen (åtminstone på min dator) så den är bättre egentligen :D heheheheh. jag förstår inte din fråga :o

Himo sa...

sista var det nog.. blått... ,som jag klottade facebook... är ledig typ NU! tills söndagkväll... Fottis på BB kl 20 ikväll..

Madelen utan e sa...

jaha, har du släkt så långt ut i skärgården? :D haha jaha men okej kul jag ska till vasa hela helgen - men ja, vi hörs mjiahahaa

Anonym sa...

Siisti...? på svenska tack..

Madelen utan e sa...

anno: hahahaaha siisti betyder snygg, men det var inte så jag meenade... ehhheh