torsdag, juli 16

l'amori

Photobucket

idag skulle man kunna säga att jag har jobbat i tretton timmar. befann mig på tidningen halv nio (vilket man skulle kunna säga att är ett mirakel eftersom jag vaknade 07.45 och måste fara 08.00 senast). efter jag hade smålipat på toffes axel i studion, slirat runt i sjökvarteret med heidi två timmar och jobbat över i två timmar - struttade, eller nej okej, släpade jag mig till alandica där jag påbörjade en extremt lång och jävligt rolig photoshoot med jens band L'Amori. jag vet inte om det var roligast att ha fem killar som gör precis som man säger i två timmar i sträck eller om det var roligast att jag tror att bilderna blev fina, men jag vet ju åtminstone vad jag vill jobba med i framtiden. det blir extra tydligt när jag jobbar såhär intensivt. dagarna säger bara tjoff och så är de slut fastän jag jobbar och sliter som en skållad orre.

nu ska jag sitta och gå igenom en jävla massa bilder på en jävla massa snubbar. jag fotade dan i förrgår och l'amori idag så det finns.. lite att göra. närmare bestämt niohundrafyrtiofem bilder sammanlagt. måste. rensa. datorn.

och jo, jag gjorde någon slags cencur på bilden, ni får se allting sen när det är klart och jag har tillstånd från bandet och sånt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du lägger verkligen ner din själ och arbetar med stor passion. Det är många som skulle vilja ha den egenskapen, inklusive mig själv. Ta till vara på den!

Elin sa...

Han näst längst till höger ser ut som han som jobbar på telebutiken och han längst till vänster ser ut som mikael westerlund ;)

Madelen utan e sa...

åhh tack <3