måndag, juli 13

examensbilder hej hej examensbilder

jag har ju tagit lite ..eller nej vad fan skriver jag, en jävla massa examensbilder i sommar också. här är en bråkdel av dem. de flesta ganska gamla, och kanske inte alla allt för suveräna, men vet ni vad - det gör inte så jävla mycket. för jag känner att de här bilderna är från min stampa-runt-på-samma-ställe period, och nu har jag påbörjat en ny era i mitt fotograferande, och det är helt sagolikt skönt och angenämt. (ja, hm, det var det där med tryckmätaren).


jävligt sugen på ett sånt här kan jag efter dessa bilder konstatera att jag är. femtio milli börjar kännas sjukt jävla för mycket tight, trångt och knöligt.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Inga kommentarer: