måndag, juli 13

min sjunde xit kommer ut på onsdag

Photobucket

read or die bitches! det här är också min näst sista tidning innan jag flyttar till vasa. hur vi ska lösa avståndsproblemet har vi inte diskuterat ännu, men jag tror vi kommer fram till något riktigt kiva. detta trots att jag antagligen inte kommer få laga förstasidor längre, med tanke på att jag kommer befinna mig i vasa och zandra på åland... that sucks so fucking jävla hard. xit är faktiskt en av de grejer jag kommer sakna mest med flytten. vittu. flytten, vad jobbigt det låter helt plötsligt. någon i vasa som har en soffa som den vill ge bort? förresten, har jag någon läsare i vasa alls? skriv en kommentar isåfall!

2 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

om inte jag kommer med då? hoppas du saknar mig mer än xit då...

Anna sa...

Aw, tack. Du är också bra. Jo, jag är nog okej. Förvirrad, men okej. Fint att du frågar :) Puss.