onsdag, juli 8

welcome to the circus nananaa

jag tyckte att mina cirkusbilder var lite för nätta för att bara få exponeras i 3x2 centimeter på sidan tjugotvå (eller var fan de nu var) i ålandstidningen och sen föralltid lagras i mörkret i tidningsarkivet, so here they are. jag diggar den på trumpetgubben. eller så gillar jag bara trumpetgubben för att han ville att robert skulle ta en bild på mig och honom. haha. (han gjorde det inte).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

funderar på ifall jag ska göra detta till en vana. att visa vad jag jobbar med alltså. det är ju trots allt det jag sysslar med hela tiden när jag inte bloggar nu för tiden. gläfs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker absolut att det ska bli en vana. Blir så många fina bilder att titta på då!

lotta sa...

fantastiskt! jag diggar dessa bilder. och jag önskar att jag också skulle få fota en elefant nån gång, det var nog min favoritbild.

angelica sa...

du är så SJUKT DUKTIG. jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde fota så som du fotar. wow. på riktigt, WOW.