tisdag, juli 7

om jag bara kunde blogga

åh ni kan inte förstå hur mycket jag skulle vilja berätta vad jag har gjort senaste dagarna (det är så jävla roliga saker så jag lovar att ni vill veta), visa er en massa nya kläder (och framförallt skor, jag har köpt världens finaste), berätta om mitt jobb och hur jävla mycket jag älskar det, lägga upp alla bilder jag tog under öspelsveckan, och visa en massa andra fina bilder jag har tagit, göra en massa inlägg om sånt som ni har önskat, visa min klädställning som världens bästa ted har gjort åt mig och en hel jävla massa annat. men jag bara måste prioritera jobbet. xit behöver tyvärr ha en förstasida den här månaden också nämligen, och alla examensbilder måste brännas ner på skiva och delas ut. och sen behöver jag ta itu med detta:

Photobucket

Photobucket

fysatan.

1 kommentar:

Linnea sa...

uuh. jag diggar dina tapeter du :D