fredag, juli 10

hahahahahahahhahahahaha

åh jag är så lycklig. förstasidan till xit. jag säger bara: förstasidan. till. xit. jag har lipat över den i tre dagar och skjutit på det för att jag har varit så jävla missnöjd med bilderna. och så pillade jag lite och fixade och trixade lite, och fyfan hörni, det blev så jävla snyggt. det är så jävla skönt. jävla jävla jävla. ifall ni inte fattade. jävla. jääävlaaaaa.

och nu är det helg. jag checkar ju officiellt ut från mitt vettiga och skärpta vuxna jag, och tar på mig rollen som arkenkravlare. om ni träffar mig på krogen och jag ser ut som en svettig skållad orre, säg åt mig att gå hem. kvickt. otherwise så ses vi väl vid wirrans då, vid fyrasnåret.

fysatan. jag ångrade mig. inget wirrans.

3 kommentarer:

Zandra sa...

Du är BÄST!
Puss puss puss

Jejjens sa...

Du är så jävla duktigt!

/Jens

Madelen utan e sa...

zandra: åhhh pusspusspusspuss
jens: hahah du är duktigt, puss