måndag, juli 13

jag behöver macbook pro och macbook pro behöver mig

synd att jag behöver ungefär tusen euro till för att kunna köpa den nya, snygga, miljövänliga, smidiga, snabba, sjuttonstum, fantastiska tre vidunderliga kilo lätta macbooken. funderar seriöst på ett lån igen (igen = har ju betalat av lånet jag tog för att köpa bil för mer än ett halvår sen nu). kanske inte så jätte smart kan tyckas med tanke på att jag och henke flyttar till vasa och påbörjar studentliv (jskhödjhfksjfhjkhbaaahhh hahahah jag vet visst är det insane? jag är så jävla lycklig att jag fattar det knappt själv!!!!!!111 vi får ta ett helt inlägg om det imorgon eller så.) om lite mer än en månad. men jag tror det kan vara värt det. jag har redan lagt upp en plan om hur jag ska gå tillväga när jag söker frilansarjobb på vasabladet, fixar distansjobb med xit och får fantastiska betyg i skolan innan jag går ut som den bästa estenomen i skolans historia och sen fortsätter plugga till antingen retuschör eller fotograf eller både och eller ingenting och öppnar min egen studio och så vidare. jag vill bli så himla mycket. tur att livet är långt.

.. känns som att jag kom bort från ämnet. bättre att sova och inte sitta uppe och flumma om framtida studios. godnatt.

Inga kommentarer: