måndag, juli 6

ähvafan

nu får det vara färdigjobbat för idag. har precis tappat bort mig på vårdö med suzette och sett på teater. klev på erkkis kameraväska och höll på tappa livet i samma veva. från och med idag är det förresten bara jag och toffe som fotar på tidningen, och det kommer bli helt suveränt. kvällen tänker jag spendera spelandes äventyrsgolf med joel. och några till. hoppas mina tygskor har torkat (stort obs: jag hade dem senast i lördags kväll när jag jobbade i spöregn, och de har fortfarande inte torkat - how sick is that?) nu så att jag slipper använda yasmines nitskor mer, de passar inte till min outfit. hehehe

jag känner att det börjar bli lite torrt här på bloggen också, får bli en bloggnatt inatt med bildkavalkad. kanske. om jag orkar. och så ska jag göra det där inlägget om webshopping! jag lovar. puss.

Inga kommentarer: