tisdag, juli 7

vilken härlig dag tack gode gud för vädret vilken härlig dag jag lever den för dig vilken härlig dag och allt blir bara bättre nananananaaa

10.36 blir väckt av toffe som meddelar att det är jättelugnt på jobbet idag (=sitta och arkivera, bränna skivor och prata med honom, wei).
10.49 mamma kommer in i rummet och meddelar att det är plättar till lunch om en halvtimme och att hon håller på bakar bullar.
11.01 henke ringer och berättar att vi har kommit in på estenomutbildningen i vasa.

jag har varit med om sämre början på dagar i mitt liv kan jag säga. inget kan förstöra den här dagen! igår var jag och spelade äventyrsgolf med joel, simon och johan (och kom tvåa!!!! ..mest tack vare min görsnygga hole in one på nionde röda banan) och sen hängde vi på dinos till halv tre. feint. nu ska jag dra iväg på jobb.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Det är en svår utbildning att komma in på. :) Skills.