torsdag, mars 24

13 HOURS

Jag har varit så sjukt uppstressad de senaste två veckorna. Mest över skolarbeten och vår visning men också över annat. har sovit dåligt, knappt ätit något och mest bara suttit och jobbat och stressat utan pauser. Men så igår, efter den tredje loppisrundan inom loppet av några dagar, började jag känna hur vi faktiskt kanske kan få alla bitar att trilla på plats i tid. Så jag gick och unnade mig massa mat för 20 euro (konstigt hur man plötsligt kan få ångest över att man "slösar" 20 euro på mat. En summa som man kanske förr inte betydde ett skit). Klockan var strax efter halv nio när jag kom hem från butiken, och efter det var jag så trött i skallen att jag somnade. Tretton timmar senare vaknade jag till liv. Snacka om välbehövlig sömn. Nu ska jag fylla min krympta magsäck med lite mat, och sedan blir det möte med klassen. Scary.

Inga kommentarer: