lördag, mars 12

KOM OCH KÖP!

Jag har tänkt lägga ut plaggen på Tradera eller Syrrans garderob (har inte bestämt mig om jag ska göra som jag alltid gjort eller om jag ska våga testa något nytt), men jag tänkte att ni kunde få första tjing. Snälla köp något, jag är in big need of pengar och det är jättefina plagg.

Har inte vågat ge mig på skohyllan ännu. Har ett par bruna söta mommoskor som är för små, men det harmar ändå mer att sälja skor än att sälja kläder på något vis. Har svårt bara att skilja mig från dessa plagg fast vissa inte ens passar.

Men som sagt, buy away! Kommentera, messa, ring, maila eller facebooka mig. Är ni inte nöjda med priset så går det också att diskutera.


Plagg: Vårigt blommig assymetrisk tunika från Acne
Storlek: 36 (men passar nog en 34-40 beroende på hur man vill att den ska sitta)
Skick: Som ny. Använd endast två gånger.
Pris: 40 euro (tror nypris var ungefär 90?)



Plagg: Randig väst från Filippa K
Storlek: Small
Skick: Som ny, använd typ en enda gång
Pris: 30 euro (tror nypris var cirka 60-70?)


Plagg: Fodrad yllekjol med dragkjeda bak från H&M
Storlek: 38
Skick: Som ny. Använd en gång på en Magnus Carlsson-konsert (Jag jobbade, okej?)
Pris: 20 euro



Plagg: Vårigaste klänningen från Monki
Storlek: XS, men otroligt oversized. Skulle säga att XS-M kan ha den.
Skick: Bra, använd max tio gånger.
Pris: 13 euro (tror nypris var typ 260 kronor?)


SÅLD!



Plagg: Fåtöljmönstrad omlottkjol från Monki.
Storlek: Medium
Skick: Som ny. Använd endast två eller tre gånger.
Pris: 15 euro (nypris cirka 250 kronor?)



Plagg: Jättefin tunn röd skjorta från Vero Moda.
Storlek: M, men passar nog också en S.
Skick: Bra, använd lite grann.
Pris: 9 euro (tror nypris var typ 19,90 euro?)

6 kommentarer:

Madelen utan e sa...

Jaa, alltså Monkiklänningen passar bra förutom att den inte går fast över brösten på mig. Klassiker. Kan gissa att den skulle sitta lite löst på dig kanske, men det är ju det Monki tydligen har tänkt när de märkte den med XS. Västen är jättefin, knappt använd dessutom!

Anna sa...

jag är också sugen på Monkiklänningen! och kjolen! vad är midjemåttet på den?

Elin sa...

Synd att tegelkjolsfanskapet är för stort för mig, annars hade jag faktiskt varit lite sugen!

Madelen Holmström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Madelen utan e sa...

Catrin: västen är nog helt lagom på mig i midjan - men över brösten är den för liten. Beror ju också på hur man vill att den ska sitta, men jag tror nog den passar dig!

Anna: Monkiklänningen tror jag att gick redan, men kjolen finns ännu kvar! Kan höra av mig imorgon om klänningen också finns kvar. Midjemåttet på kjolen är 35 rakt över och 70 runtom!

Elin: Bummer. den är för stor på mig också..

Elin sa...

Ja, jävla kjol!