onsdag, mars 23

SÅDÄR TRÖTT

Efter en dag av produktivitet i form av finskalektioner och intensivt loppisgrävande är jag nu helt slut. Istället för att gå och handla mat och lacka naglarna skulle jag bara vilja lägga mig i Joels famn och somna. Sova typ tre timmar och vakna sådär lagom till halv nio när man är som mest irriterad över att man har somnat, och verkligen inte kan få något vettigt gjort mer på hela kvällen. Då skulle vi rulla in oss i täcket och se på en film tills vi somnade på nytt. Men det är fortfarande sju dagar tills jag får borra in näsan i hans nacke och pussa honom på ögonlocken. Hoppas sju dagar går snabbt.

För att hålla mig borta från att dregla på soffan kanske jag visar något av det jag hittade på loppisrundan lite senare. Hittade en fin skjorta som jag ska klippa hål i axlarna på, efter att ha inspirerats av Ylva, en vit lite transparent skjorta och en lång virkad väst.

1 kommentar:

Ylva sa...

Sv: Du är för snäll, tack! Vad bra att du blir inspirerad, det är meningen!

Är förresten vääldigt avundsjuk att du hittat en stor vit skjorta att klippa i, har letat i evigheter här på denna lilla ö.