torsdag, mars 24

PR


Ikväll var vi över till en sjukt trevlig kvinna och printade ut våra planscher och flyers. Det blev helt jävla suveränt och nu ska vi fylla varenda en tom fläck i Vasa med dem. Jag är faktiskt för omväxlings skull helt okej nöjd med layouten, men tack gode gud för det! Körde väldigt superMaddigt när jag skapade den, lite kanske på säkra sidan, med enkla linjer och en riktigt modern sans serif (Josefin sans, samma som rubrikerna här på bloggen) till brödtexten.

Till alla classbruds: Halva bunten finns hos mig och Henke och andra halvan hos Cissi. Det är bara att komma och hämta under helgen om någon känner sig manad!

3 kommentarer:

evelina sa...

Det här gillar vi starkt! :)

Madelen utan e sa...

yes, det är som sagt bara att komma förbi!

Malin sa...

cool blogg! Kika gärna in på min blogg och checka min nya design, hoppas att du gillar den? Ha det bra, kramar mallan