söndag, mars 6

JAG OCH MIN RELATION TILL ZANDRA LUNDBERG

Ni kanske har hört hur man i olika skeden av livet möter människor som man sedan i efterhand inser att har varit lite av en förebild, en drivkraft, en mentor. Zandra Lundberg är för mig exakt en sådan människa. Det var hon som trodde på mig och gav mig ett eget uppslag när hon var chefredaktör för nöjestidningen XIT och det var hon som peppade och inspirerade mig till att utvecklas så pass mycket som jag ändå har gjort sedan det första uppslaget och helkroppsbilden på mig själv ála lastbilschaffis för två (två? tre?) år sedan.

Nu läser jag på hennes blogg att hon hennes pojkvän ska flytta ifrån varann, och vad det verkar, också göra slut.

Fan, jag tappar helt modet. Jag vet inte ens varför, liksom kanske hon är glad för det? Kanske de har kommit på någon skitbra plan, eller så är hon skitledsen. Vad vet jag. Mig sårar det iallafall. Försöker mellan snörvlingarna försöka glädjas åt att hon åtminstone får vara med i Vakna en gång i veckan. Kunde kanske jag också offra min pojkvän för.

(Joel, observera att jag sa kanske!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

va e adressen till zandras blogg?

Anonym sa...

var hittar man zandras blogg nu? (:

Madelen utan e sa...

klickar du på länken på hennes namn i inlägget så kommer du till hennes nya blogg!

Malin sa...

Visste inte om att hon börjat blogga igen, tack för tipset. :-)

Zandra sa...

Fan vad fin du är Madde saknar dig ofta!