lördag, mars 12

DROP DEAD GORGEOUS



De snygga kvinnorna i mitt liv avlöser varandra den här veckan. Först hade jag Cajsa under penseln och nu Heidi. Själv känner jag mig som en småknubbig, oklippt pojke brevid dem. Det är jävligt skönt att vara jag just nu dock, jag hann ut ur skolan innan larmet sattes på, jag slog personligt snabbhetsrekord och nu behöver jag bara skriva en miljard tecken i Word, så är jag klar med två asjobbiga skoluppgifter. Ja och så det roligaste av allt såklart, att layouta portfolion. Bra att det är helg nu så man hinner få något gjort. Ska slänga igång ett avsnitt av Face Off och somna till det nu tror jag. Trevlig fredagskväll everyone!

5 kommentarer:

Gabba sa...

face off är ju bäst!

Madelen utan e sa...

Mm, jag gillart! Och det var via FilmGabba som jag hittade det ;)

Gabba sa...

åh vad trevligt :)

Joanna sa...

Vackra vackra Heidi! Jättefina bilder du tar Madde!

Madelen utan e sa...

Jättemycket tack Joanna!