söndag, mars 27

DET ÄR SÖNDAG


Det är äntligen söndag, jag överlevde gårdagens lördagstristess med nöd och näppe. Har alltså tagit ur de sex löshårsslingorna jag haft för att få en skarp och lång page och nu ser mitt hår ut som en halmgardin utan någon som helst struktur eller plan. När jag ser den här bilden känner jag bara hur skönt det skulle vara att kapa bort de där ojämna topparna och bara ha en riktigt kort och grafisk page. Men så tänker jag mig känslan efter att håret fallit till golvet. Knepigt det här.

Välkomna till hårbloggen.ax förresten, känns som det är det enda jag pratar om just nu.

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan blir det ännu en intensiv kväll med Hanna och Sara. Snart är det visning. Men före det ska jag till Ekenäs och pussa sönder min pojkvän och gå på loppis i Salo. Jag har mycket höga förväntningar.

Inga kommentarer: