torsdag, juli 3

10.000

hurra! idag är dagen då min blogg fick sin 10.000:ende besökare! och sin 10.001:a, andra, tredje och femtonde också. tack för det. det var trevligt. ni skulle ju fortfarande kunna säga nåt, det hade vart trevligt. men känner jag er rätt så är det ingen som kommer att göra det den här gången heller. nåväl.

idag köpte jag en fjärr till min kamera. så när jag har duschat (ikväll? imorgon?) så ska jag fota egobilder och bilder till mina kläder som ska säljas på tradera. måste komma på nåt snyggt tema som jag ska ha på alla mina bilder bara. kanske jag skulle hoppa i duschen och fota nu? alltså först hoppa i duschen och sen fota. öehhhhh.. ikväll är det korpmatch också, skulle va skoj. men nu insåg jag att jag inte har bensin i bilen och ska till stan imorgonbitti igen. böl. klippning står det på schemat då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur mycket kostade fjärren? och vad var det för sort? :) tack för bra blogg

Madelen utan e sa...

anonym: fjärren kostade 27.90 euro och jag älskar den! det är en Nikon ML-L3 (trådlös). puss och tack!