tisdag, juli 8

what to do what to do



elin säljer dehär skitsnygga sandalerna som hon knappt har använt, och jag var ju såklart tvungen att pröva dem dum som jag är. nu är jag lite sugen. jag har ingen skobudget den här månaden, men det är väl att öka inkomsterna istället för att minska på utgifterna som i en shopaholics bekännelser... jävla elin! vad hon drar in mig på sidospår på jobbet. först tradera och nu ett TILL par skor. men jag gillar henne ändå. piggar upp lite på jobbet så man inte går och somnar.
ska jag eller ska jag inte? på hemsidan kostar de 180 kronor och elin ville ha 20 euro, kanske jag kan pruta lite så det inte känns så dyrt...hmm.. hej hej elin haha. nu ska jag sluta tänka högt i min blogg, TOODLES!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha. :P alltså, de kostar ju ca 200 kr med frakten och allt frå la redoute. 180 kr = 20 euro om du räknar om det på valuta.se

så om du köper dem av mig slipper du ju frakten och postförskotts/faktura-kostnaderna men jag tänker ju inte sälja dem för mindre än jag köpte dem för i övrigt. :)

så nu vet du det. :D

i övrigt. shopping är kul. och eckerölinjen är en jävla fälla med sina datorer som är ett klick från världens alla webshopar. :(