fredag, juli 11

3,4,5

nu kom jag just hem ifrån catrins tjugoårskalas. vi var bara fem personer men tänk vad varm i hjärtat man kan bli av fem personer man verkligen tycker om. jag kom direkt efter jobbet, och bytte om till lite mer casual outfit på catrins toalett innan vi satte oss i vardagsrummet och åt stubbe, muffins, kakor och chips och kollade på tv och myste och uppdaterade oss på vad som hänt i livet. jävligt tråkigt med så dålig uppslutning av folk. 4 pers av 13 kom på catrins kalas, hurra liksom.

påtal om dåliga saker. igår gick min växellåda slut i min alldeles egna fina lilla mazda. först pajade fyran, sen trean och till sist funkade knappt femman att få i, så nu är jag mottaglig av förslag till bilar som folk har att sälja till mig. den ska vara liten (3dörrar), fräsch inuti, billig och bensinsnål.

nu kommer vi till det KONSTIGA. idag när jag kom till jobbet, möttes jag av en billös jenny. hennes växellåda på bilen hade nämligen gått slut. IMORSE! trean, fyran och femman var helt ur bruk!! FATTA VAD SJUKT!

nu måste jag krypa till sängs, jobbet kallar imorgonbitti halv 8. sen skulle jag vilja fara till föglö, lillängöfesten liksom. hm. tjäna 150 euro eller göra av med 100? tål att funderas på.

jag och catrin i huvudtornet på auschwitz på klassresan i maj

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag säger bara en sak. skaffa en liten fiat.

Anonym sa...

och förresten var igår ÅRETS OTURSDAG. :O:O allt gick åt helvete både på jobbet och hemma.

Anonym sa...

men möööö, jag kom ju också 5 pers dök upp