måndag, juli 21

hej,



säg hej till escherichia "e. coli" coli. tack vare honom ligger jag hemma ikväll med värk i magen (pissblåsan då) och seriösa problem. jag kan inte gå på rockoff tack vare honom, eftersom jag är som en liten bäbis. jag känner som alla andra att jag är kissnödig, men precis när "oj-kanske-man-skulle-gå-på-toaletten"-tanken infinner sig så kissar man ner sig ungefär. jag vet inte hur många gånger idag som jag har kniiipit och kniiiipit och hoppat och frustat för att inte kissa ner mig på gefoto/apoteket/nygatan/hos farmor/i sängen. jag måste alltid ha nära till en toalett och det är inte riktigt smart på rockoff där det typ alltid är bajamaja-kö. jag borde ha blöja igen, hahahaha.

så jag ville bara säga, tack. tack som faan e. coli, fiddit schysst.

Inga kommentarer: