tisdag, juli 8

long time no seen

bloggen har blivit helt glömd den här helgen, på grund av att jag faktiskt har haft saker att GÖRA och inte har haft tid! det känns underbart, men nu är jag tillbaka i vanliga rullorna (både på jobbet och hemma). jag var ledig 4 dagar i sträck från torsdag till söndag, och nu sitter jag på jobbet som många av er andra och jag antar att ni håller på att spricka av nyfikenhet, so here it goes:




torsdag
jag fick inte sova särskilt länge även fast jag var ledig, eftersom jag skulle på massage och ansiktsbehandling klockan tio på decorus i stan. mamma och jag samåkte till stan vid niotiden och sedan fick jag nästan springa för att hinna till decorus innan klockan slog tio. massagen var jätteskön, och så färgade jag ögonfransarna också, jättesvarta, tror jag, det syns inte jättemycket dock. sedan shoppade vi lite örhängen och kollade runt på stan, blir inte så mycket sånt mer när jag jobbar i eckerö, böh.


fredag
fick jag HELLER inte sova länge på morgonen, nu skulle jag och klippa mig klockan 10 i stan istället (jag vet att jag planerar bra, heheheh) det blev jävligt kort och lite röd-brunare i tonen. helt okeeej heelt okeej. sedan orkade jag inte hänga i stan så jävla mycket mer, så jag köpte lite roligheter på alko och sedan for jag hem igen. det var soligt och fint ute, så jag solade lite och åt lite vattenmelon och njöt av livet.

sen käkade jag middag och for till eckerö, till pernilla. det var lite förfest och mys innan itech, med massa goa brudar som jag hade saknat som fan. saknade dock henke, men det blir väl snart inflyttningsfest hos henne så då får vi ta igen det! jag lyckades att inte bli lika full som på midsommar, och höll mig vaken hela kvällen istället. jag träffade (såklart) på dan och tord, som inte var sena med att påpeka det heller. itech överlag (jag har aldrig varit på det förut) var himla trevlig förrutom musiken. mycket folk och mysigt.

jag och rasmus hade en taktik i baren, han bidrog med bankkort och jag bidrog med mig själv, så fick vi drinkar mycket snabbare. jävligt mysko att brudar går först även fast det är kvinnliga bartenders. för en gångs skull är man glad att man är tjej iallafall.

vi for hem först vid 5-tiden på morgonen, och när vi kom hem till pernilla sprang vi och badade i soluppgången! ååh vad skönt det är med sommar!

usch vad jag babblar nu, back to work!

1 kommentar:

Anonym sa...

wtf, jag och anda satt och spanade efter mk:are men såg ingen alls. :(