onsdag, juli 16

emma nr 2



nu har jag fotat en till emma. här i saltvik i mina egna hemtrakter. det är klart att det blir bra bilder då. sen hjälper det ju till att emma var så himla fin i sin klänning också. sitter och går igenom dem även fast det inte är bråttom med dem ännu, bara för att de är så fina. det jobbiga är att man aldrig riktigt har någon uppfattning om bilderna innan de kommer in på datorn. de bilder jag trodde skulle bli sämst, visade sig vara riktigt fina. och de bilder jag trodde på blev inte lika bra.

jag ska ta tag i mig själv och ladda upp de finaste bilderna på emmorna (haha?) någon dag, men jag tror inte det blir innan helgen om jag känner mig själv rätt, eftersom jag just ska fara iväg till stan, och sen kan jag inte sätta mig ner och ta det lugnt igen förrän på söndag kväll. det är personalfest hit och rockoff dit och ericas nittonårskalas och shopping och mys hos pern och massa sånt som kommer ivägen. men den som väntar på nåt gott...

1 kommentar:

Anonym sa...

blev ju really nice :D