måndag, juli 28

ledig no more

ojdå! jag har helt glömt bort att jag har haft en blogg nu senaste dagarna. det har dels varit rockoff, och dels har jag knappt varit hemma alls. antingen i stan hos fannybebej eller i lemland hos teddibabe eller ute på sjön med la familla.

håkanspelningen var hur som helst skitbra och dyngsvettig. och kvällarna/nätterna har varit mestadels trevliga och vilda. jag ska upp till tidningen och snatta lite bilder som jag kan hänga på mina väggar från spelningarna, jag tror nog att emil har bilder både från håkan och lasse på oss i publiken. haha jag vill knappt se dem!

nu är jag iallafall tillbaka på jobbet. sitter och svarar i telefon nonstop och väntar på mail från min vän jonas i linköping (han som jag kanske ska köpa bilen av). i så fall måste jag ta ledigt någon dag i veckan eller så, så vi kan köra dom 300 kilometrarna för att säkert bara bli besvikna. eller nej, jag tror den blir bra.

ikväll blir det filmkväll med moa, och sen ska jag försöka redigera lite bilder på emma så hon kan få dem imorgon. eller på onsdag. puss!

Inga kommentarer: