lördag, juli 19

lasse lasse lasse

igår invigde lasse lindh rockoff. när han klev in på scenen började pernilla och jag gråta av chock. FYFAN vad söt han är! och han låter exakt som på skiva i verkligheten. om inte bättre. under konserten lyckades jag 1: få en slängkyss och 2: få en mandarin som han kastade ut. trodde jag skulle kunna leva på det resten av livet, men sen när han skulle signera och sälja t-shirts så hamnade jag och fanny av någon mystisk anledning, på fel sida av bordet, och stod då alltså med lasse och såg folk trängas på andra sidan. haha det var så roligt.

jag: oj nuu jävlar hamnade vi på fel sida fanny
fanny: ja haha hur gick det här till?
lasse: nää men det är helt okej med mig
*madde och fanny ler löjligt lyckligt och står kvar* jävligt malliga!

sedan fick han skriva var han ville på min kropp och jag ska fan aldrig duscha igen! köpte en t-shirt också, en vit med tryck. kramades flera gånger också, han måste ha tyckt att jag var helt creepy! innan vi gick så tog vi några bilder som jag antar att jag får ta ur pernillas kamera vid ett senare tillfälle. tills vidare får ni nöja er med den här bilden..ahhh (have in mind att han faktiskt är snyggare i verkligheten!)
åhhh jag måste lägga på ipoden med lite lasse och drömma och gosa med min autograf. kanske man skulle skära loss skinnet och rama in? det kan ju inte göra såå himla ont. inte lika ont som akut urinvägsinfektion iallafall. inte skulle jag sitta på akuten till halv1 för det iallafall. vitsis åländsla sjukvård, eller all sjukvård över huvudtaget. gnuff

1 kommentar:

fjauuuuuu sa...

lasse var skitkul!!!!!!! krya på dig :*