tisdag, juli 8

kassalapp

på eckerölinjen har vi alla varsin kassa som man oftast får ärva utav en ordinarie när man är sommarextra. när man har fått sin kassaväska ska den märkas på något sätt så att man inte förväxlar varandras väskor, och det är så kassalapparna kommer in i bilden. endel är seriösare än andra, och endel visar verkligen folks personlighet, vad man gillar osv.

i fjol var min kassalapp ganska tråkig och ful, men i år tamme faan är den finast av alla lappar i hela skåpet! jag är så jävla omåttligt nöjd med den så jag till och med är nöjdare än elin. och hon är nöjd. och nu har jag lyckats nämna elin alldeles för många gånger i min blogg på samma dag utan att det ska vara creepy, grattis mig själv, och VOILA: min kassalapp



imorgon blir det att fota emma, och sedan jobb 14-19 följt av eventuell fotbollsmatch starring undertecknad och sedan fira 2,8 år hos min pojkvän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var allt en förtjusande lapp, något sådant har inte vi, fast jag jobbar i kassa..

Anonym sa...

hahahaha du skulle sett min min när jag såg din lapp första gången. :P jag och vickan öppnade skåpet på morgonen och bara "VAFAN är det här för stor grej, nu är det någon som verkligen tagit i".:O:O

fast min är finast. :D I stick to my guns!