lördag, juli 12

en liten pommern

sitter här i teds extra large t-skjorta han fick från segelbåten black pearl härom dagen när han var dit och jobbade. ganska frän båt tror jag det var, 80 fot eller nåt sånt, som en liten pommern typ :D och två veckor gammal. kan man väl tänka sig att ta en svängom på. tänk vad roligt att ha fest på en segelbåt, men lite farligt kanske. may-beee.

käkar vindruvor och sista biten kardemummakaka från förrgårs bak, och grämer mig över att jag inte är på föglö med nästan ALLA som jag känner. nä inte alla, men nästan. jag gjorde en frågeställning till mig själv som tröst:

  • vara ledig på söndag och göra av med 40-50 euro på sprit och dylikt festmaterial?
  • eller jobba söndag och tjäna 105 euro?
till sist måste jag visa den här bilden på henke (som OCKSÅ befinner sig på föglö just nu) den är så himla fin! och någon dag kommer emmas bilder upp också. det tror jag också blev bra! puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå så söt bild på henrika! :D /malin

Anonym sa...

fina älsklisarna :-)