måndag, juli 14

stuck on a kitchen chair

idag har jag inte gjort nånting. mestadels av tiden har jag spenderat här framför datorn vid köksbordet, och glott på bilar på blocket. och det är inte bara för att jag sitter fastklibbad på köksstolen (HTH-insmorda lår) utan för att jag är så förbannat trött och hungrig. jag har ätit gröt och piroger och magen säger fortafarande kurr kurr. tur att det just är middag.

jag borde raka mina ben, de ser hemska ut. tur att man föddes med blonda hår iallafall. det matchar snyggt med alla mina ärr och blåtiror iallafall. riktiga bonnben!

påtal om blont hår och suger det lite i magen efter blont hår igen. det röda är fint på vintern när det håller i sig en längre tid, men det är så jävla jobbigt och fult efter max 2 veckor på sommaren. vilka problem jag har.

Inga kommentarer: