måndag, juli 28

min killista


1. Ted Mattsson
kommer alltid som nummer ett, även fast jag inte gillar hans haircut just nu, hihiahaihheieh


2. Andrew Vanwyngarden är lätt hetast just nu, likaså MGMTs music! kolla in den här videon och förstå vad jag menarrrrrrr :)~


3. Taylor Hanson
är mest snygg på grund av sin känsla, kropp och haircut i den här videon men vitsi vad man skulle kunna.. pussa på honom



4. josh hartnett
hade jag en crush på redan i högstadiet, när jag klädde mina väggar med bland annat den här planchen. het kille, kan inte sägas annat.


5. Dominic Monaghan är mer gullig på ett häftigt vis. hela han är en sån skön person, ahhhhh men jag kan erkänna att jag nog mer är kär i charlie i LOST och merry i S.O.R-trilogin, än i Dominic


1 kommentar:

Anonym sa...

dåligt att jag int fick va med på listan!!
hi hi hi