tisdag, juli 1

åånej



nu har jag ju gått och blivit en tradera-nörd också då. allt är elins fel. det var hon som lockade ner mig i träsket, och nu kommer jag inte upp. om det inte skulle vara för att alla lägger så satans höga bud på allt som är fint så skulle det vara riktigt skoj det här! ovan kan ni beskåda min minneslista just nu. tradelalalala

kanske man skulle lägga upp lite egna auktioner också..? vi får seee, vi får seee. nu pearl harbor! ska se om jag hittar nåt snaskigt att gnaga på också. sa jag att mamma är ute och spriger några mil just nu? nä jag tänkte väl det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

WAHAHAH I'm so evul!


jag har sålt saker för typ 400 euro på tradera nu.. det har kostat mig ca 40 euro i taxa till tradera så 360 euro vinst då. så det lönar sig, bara man har some good shit att sälja.:P

Anonym sa...

yep. fula bilder är inget man säljer grejer på. :P men du är ju fotoutbildad så det ska väl du kunna fixa.


jag heter Lord Owen, som min häst, mweaahahaha. ehm. jag är inget vidare bra på att skaffa mogna och seriösa nick på nätet.