fredag, juli 18

weeeekend

idag är det fredag idag är det freeedag det är fredag idag och jag önskar att jag skulle få ta helgledigt sedan, men deet kan man ju drömma om när man jobbar på företaget eckerölinjen. som dessutom är jävligt dåliga på att förse oss med frukt! damn it!

helgens alla timmar är nästan planerade i detalj nu. inte en sekund är det en tråkig stund. herregud. idag när jag slutar bär det av till post och tullhuset för att sitta av två timmar av pillans arbetspass till klockan 4. sedan ska vi hem och göra oss snygga innan vi tar bussen till stan och rockoff. ikväll spelar LASSE LINDH!

imorgon lördag jobbar jag 7.30-14.00 och sedan ska vi fara till erica på klasskalas och äta tacopaj och dricka och mysa och lipa lite för att jag saknar alla. ska bli kul att se hur alla har åldrats sedan maj. synd bara att solli inte är där. jag saknar henne lite nu, vill fara på bustersafari!

jag skulle ladda upp emma h's studentbilder igår kväll, men bloggen har blivit lite grinig när det gäller bilder och säger ERROR BAD REQUEST hela tiden. så det får vänta tills på söndag som allting annat som gäller bilder och datorer. nu ska jag tjata lite på att nån ska fara till matis och köpa frukt!

1 kommentar:

Cilla sa...

Haha det är ju någon som ska köpa frukten också. Vilket är någon av oss som jobbar varje gång. Så du får nog fria händer att ta företagets bil och fara efter frukten :P Bara du inte gör en Johan och kör ner i rondellen :)