fredag, maj 1

veckans pinsamma fylla - check

det blev helt galet igår. precis som jag förutspådde (spådde?) så blev det mycket vin, mycket skratt, lite tårar, mycket cigg, lite (ingen) korvgrillning, kaos och galenskap. jag var tydligen lite för på gång för mitt eget bästa, men mestadelen av natten hade jag riktigt roligt och trevligt. drack vin och åt snittar och ost och kex och vindruvor hos fanny tillsammans med några snygga brudar innan vi for till barfotagränd och fortsatte dricka vin och lyssna på mgmt. jag blev alldeles för full och kramades med alla och sjöng lite för högt och satt inne på en toalett med två trevliga killar i vad som kändes som en lagom liten stund, men som egentligen var så länge att bobby "inte hade sett mig på hela kvällen" haha.

nå sen har jag väl hängt och klängt lite för mycket på olika killar har jag hört, så förlåt för det. mangi vet jag att gillade det, för det har jag sett bilder på, men ni övriga ber jag hemskt mycket om ursäkt till.

kvällen slutade lite konstig med en jävligt dum idé kläckt av undertecknad, och sen gick det bara neråt. jag är glad att jag lever och kan andas och att alla lemmar är kvar. nu ska jag jobba resten av helgen, så nu blir det chillmydill med världens finaste flickor i min trädgård.

Inga kommentarer: