måndag, maj 17

EXAMENSFOTODAGS YEH?

jag har grävt igenom mina arkiv nu, och kan typ inte hitta orginalfilerna till dessa bilder
någonstans. det här beror säkert mest på att jag är stressad över finskaprovet vi har imorgon och
inte orkar leta tillräckligt nogrannt. men därför får ni tyvärr stå ut med dessa lite halvkrassa
retuscheringar och pixliga förstoringar. en någorlunda överblick av vad jag klämt ur mig ifjol
och året före det kan jag tycka att det är åtminstone.

och nu ber jag alltså er, snälla boka mig för fler fotograferingar! jag tycker
att det är så himla roligt och jag behöver verkligen pengar just nu. tar du studenten, blir
utexaminerad i vår eller bara vill spendera några timmar med mig i solen
ändå - så ring, smsa (0457-3798854) eller maila (madelenholmstrom at
gmail.com
) mig omedelbums.


priset är sextio euro och då ingår råkopior på cd, och en slutgiltig cd med
ca 10 retuscherade utvalda bilder. vill man ha färdigt utprintat kan vi
säkert lösa det också.
och jag uppskattar om ni har färdiga visioner, jag vill göra roliga och
störda fotograferingar utöver de klassiska och mysiga. typ i spöregn, på arkens tak, naken på en
sten eller varför inte naken på arkens tak i spöregn? shoot!

blogg02

blogg01

blogg03

Photobucket

blogg04

emablogg

blogg05

blogg06

blogg08

Photobucket

blogg09

blogg10

blogg11

bloggemma1

blogg12

blogg14

blogg20

blogg21

bloggemma2

blogg22

blogg07

blogg17

6 kommentarer:

Susie sa...

Henke är så jäkla fin! <3

Bobby sa...

you already know att du ska fota Casper! men måste ju påminna dej:P

julia sa...

guud, helt otroligt fina! :)

Madelen utan e sa...

tack sötjulia, känner du ingen som behöver studentpix?

ami sa...

så himla vackra bilder! du är alltid lika duktig tjejen :) och det är alltid lika roligt att se.

Madelen utan e sa...

men tack ami, du är så himla fin!