tisdag, maj 11

tlöt

idag är jag inte riktigt hundra procent närvarande. känns som att hjärnan har flutit ut
genom örat i sömnen och blivit kvar i sängen över dagen.
kan inte prata vettigt
och absolut inte skriva. därför ska jag fatta mig kort. bara att skriva det här inlägget är liksom en
kamp, blir att sitta och glo på det blinkande strecket som jag inte ens minns vad heter. och då
har jag idag både haft en gruppresentation och en finskapresentation. dear lord. minns inte
ens hur det gick. nu ska jag fortsätta på mitt perfekt utvecklade kvällsnöje: att
äta dajm, googla sminkinspiration till morgondagens lektion och ..vad
var det till? ..andas?


ja, jo, som ni märker så fanns min cykel kvar vid busstationen inatt när jag kom till vasa. intakt
var den också. och det regnade inte ens när jag cyklade hem. helt fun-tastiskt.


pigg

Inga kommentarer: