söndag, maj 23

jag har inte tänkt på det förut

booobooo-fb

alltså när jag tänker på mig och asta tillsammans, så har jag någon slags bild av att vi liknar rätt
mycket på varann. jag menar, vi har ganska samma värderingar (nå, ibland anyhow), samma
humor och liknande intressen. vi är liksom true match. döm av min förvåning när jag såg den
här bilden och insåg hur jävla olika utseenden vi faktiskt har. vi är ju som natt och dag.

och hm, ja, vi har sminkat varann ikväll. och astas ögon och jag hade en liten beef. men det blev
helt okej till slut. för övrigt kan ni ju checka in min favoritkofta just nu, som jag antagligen
kommer att bo i denna sommar. henke påstår att jag har en begynnande bohemisk period i mitt
liv. och det kanske ligger nånting i det.

vart jag ville komma med det här inlägget har dock varken med min stil eller oförmåga att
sminka att göra. utan hur mycket jag tycker om asta, och att jag inte riktigt vet hur jag ska klara mig
utan henne så pass länge tills hon kommer till åland och hälsar på i sommar. love you boo.

nu ska jag gå och tvätta bort sminket och spoona med henne. laters.

2 kommentarer:

Elin sa...

ÄÄÄ MEN DU ÄR JU SÅ JÄVLA SÖT :}

Madelen utan e sa...

tack leni :*