måndag, maj 24

its my bday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bday

idag klockan noll fem fyrtioåtta blir jag tjugoett år gammal. vill ägna ett
speciellt tack till min mamma, som trots att hon misslyckats med uppfostran, faktiskt lyckades
få mig utklämd dagen till ära. bara tre veckor efter beräknad nedkomst.

säger man nedkomst om människor? kanske det bara gäller hästar och kor? however, rynkorna
har inte börjat synas än och brösten är på ungefär samma höjd som innan tolvslaget. allt är alltså
lugnt. än så länge. återkommer med uppdatering senare under dagen. nu ska jag fira dagen med
att sova, så jag orkar äta middag ikväll.

9 kommentarer:

Becka sa...

Grattis! :D

fiction sa...

GGGGGRATTIS! :D :D

Madelen utan e sa...

spankjo becka!

Madelen utan e sa...

..och fiction!

hanna, förbanna sa...

grattis, mad!

lotta sa...

grattis! ha en finfin födelsedag :)

fjauuuuuu sa...

NEJJJJJJ

fjauuuuuu sa...

destrokk!!

Madelen utan e sa...

tacktack hjärtan