måndag, maj 10

summering

jag sitter i elins säng och skjuter upp packande och duschade till sista sekund. utanför låter det
som att byggarbetarna snarare river huset istället för bygger det. det skramlar och dunsar, och
om det inte vore för att gardinerna av säkerhetsskäl skulle vara fördragna (jag är inte van att bo
mitt i stan med fönster åt alla håll på första våningen) så skulle jag högst antagligen ha rätt bra
underhållning. istället tänkte jag försöka mig på att summera helgen.

vi kan ju börja med att jag egentligen skulle ha befunnit mig i vasa idag, men att jag var så sjukt
bakfull igår att jag inte kom upp ur sängen före solen hade hunnit börja gå ner. kvällen innan
spelade vi lite sällskapsspel och drack lite rödvin. jag har aldrig tidigare lyckats suga i mig en hel
flaska själv, och i fortsättningen kommer jag även att försöka undvika detta (biverkningar
kan finnas här
) högst självskadande beteende. har ett stort skrapsår på vaden från när jag
lyckades tappa bort mig inne på den tidigare nämnda byggarbetsplatsen här brevid. i tygskor. i
spöregnet.

nå, vi kanske lämnar den lördagen vid det. säger man ingenting har man ju ingenting sagt, eller hur?

Inga kommentarer: