tisdag, maj 4

skojajuba

inte har jag alls rosa hår. inte längre. jag kanske skaffar det någon gång i framtiden då jag tänkt
ut en plan för vad jag ska göra med mitt hår och faktiskt skridit till verket med den. men innan
dess håller jag mig nog borta från den rosa hårfärgstuben och polar med leksakssprayet i skolans
färgkorg istället. hehehe, dock lockar det ju otroligt mycket. diggar rosa. många blickar får man
på stan dessutom. gillart.

skojaba

nu ska jag äta för första gången på ett dygn, vaxa mina armhålor, kanske slänga ihop nåt
bakverk, och invänta susies ankomst. vi ska skriva ett arbete om lagar. herregud så seriöst.

3 kommentarer:

Elin sa...

...Man får många blickar på stan om man går ut naken med en stövel på huvudet också. Try that instead? (snällasnällasnälla)

Madelen utan e sa...

catrin, haha ja jag lade ju mest upp den där bilden för att fiska kommentarer som "fysatan hur du ser ut" och "VAR HAR DU GJORT?". men den kritiken jag fick var ju bara positiv. det var ju lite failure.

elin: du kan vara naken på stan med en hink på huvudet. då slipper du ju se mig?

Elin sa...

Let's do it toooooogeeeeether? (black eyed peas soundtrack)