måndag, maj 17

lycka.jpg

lycklig

jag blir så lycklig när jag ser den här bilden. den innehåller liksom alla element för lycka:

  • skratt
  • vänner
  • rosévin
  • sommar
  • EP
  • cyklar
  • en midsommarstång (jojo, där uppe i hörnet)
  • wayfarers
  • smala ben
  • mammas spetsbh
  • mitt fantastiska silverarmband från göteborg
åh, nu blev jag plötsligt deppig. undrar vart jag har slarvat det armbandet. jag hade det på mig
ett halvår i sträck eftersom jag var så rädd för att tappa bort det. jag älskade det. älskade MED
det. mitt favoritarmband. skulle aldrig ha tagit av det, för nu är det - precis som allt annat jag
någonsin ägt - puts väck borta, no where to be found.

3 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

VITTU var är armbandet

fjauuuuuu sa...

VITTU var är armbandet

Madelen utan e sa...

VITTU när jag inte vet