måndag, september 20

asgarv nonstop

det allra bästa med joel, det är inte att han har världens finaste rumpa, håller i mitt huvud när han
hånglar upp mig mot en vägg eller att han kan sjunga. det är inte heller att hans hår är det finaste
som finns eller hans ögonfransar är böjda lite neråt. det är att han får mig att skratta. hela. tiden.
till och med när jag inte är med honom skrattar jag åt saker han säger. jag har aldrig träffat en
människa som gjort mig såhär huvudstupa lycklig hela tiden. och olycklig för den delen. men det
är bara när jag inte får vara med honom. och det har jag ju planerat att vara en stund.

jollllll

fniss

2 kommentarer:

hani sa...

åh så fint! jag blir så glad att du skriver så fint o är så lycklig! det gör mig också sugen på att bli så där kär o skriva om alla fina saker! kram <3

Madelen utan e sa...

jag är också så himla glad hanna, och jag är övertygad om att du snart, snart, snart får vara såhär kär. alla borde få vara det. hela tiden!