måndag, september 6

en kursplan jag nog kan lära mig att leva med:

vecka 36 kursintroduktion
vecka 37 presentation av uppgift 1: presentera hösten hos ett stort modehus samt planering av photoshooten gruppvis
vecka 38 kropps- och ansiktsanalys på varandra
vecka 39 seminarie med söta hannah bergroth
vecka 40 planera photoshoot, boka modeller
vecka 41 kreativ frisyrdesign och makeup enligt tema
vecka 42 första träff med fotografen linda
vecka 43 övning på modeller
vecka 44 planera miljö för photoshoot
vecka 45 PHOTOSHOOT
vecka 46 utvärdering av photoshoot

2 kommentarer:

Pernilla sa...

vad går du för skola riktigt? verkar rolig och intressant :) och vad gick du för skola på åland före? :)

Madelen utan e sa...

hej pernilla, jag går novias estenomutbildning. du kan läsa mer om den här om du är intresserad: http://www.novia.fi/skonhetsbranschen

innan det gick jag media- och kommunikation på yrkes hemma på åland. jag hade tänkt jobba med foto i modebranschen i framtiden. om allt går som jag vill!

puss