torsdag, september 23

att färga eller inte färga, det är frågan

nu har jag varit blond så fruktansvärt mycket längre än jag någonsin trodde att jag skulle orka. sen jag var
femton har jag bytt hårfärg ständigt, det är liksom ett sånt perfekt sätt att ändra på sin stil utan att byta
kläder. men eftersom jag nu lyckats få till en sådan färg på håret där jag slipper färga utväxten, så har jag
blivit sjukt kinkig. och feg. men någonstans där längst inne finns en hunger. och den hungern vill bli
mättad med röd hårfärg pronto. inte sådär finskt knallröd, utan lite svagt orange-brun-röd. åh vad jag vill!

BLOGG3

vad tycker ni? do or don't?

6 kommentarer:

maestro sa...

det är ju precis detdär jag har suktat efter i två år nu också

Madelen utan e sa...

det är ju så sjukt fint

Anonym sa...

not, tycker mamma:)

hani sa...

aaaaah! SÅ fint! den färgen vill jag också ha, men samma här, e feg o vågar inte!

Madelen utan e sa...

ååh, det är ju precis det! men du om någon vet ju hur långtråkigt det blir med samma färg länge!

Alexx sa...

Är precis den hårfärgen jag oxo vill ha! Har försökt fixa till det med henna, cassia och lite indigo o det blev exakt så fast lite mörkare.. Nu försöker jag luska ut hur jag ska få det ljusare..
Kolla in denna bilden: http://emmastervings.files.wordpress.com/2010/08/lngt-h1.jpg?w=361&h=526
Sjukt snyggt hår!